wtorek, 2 kwietnia 2013

Prolog


 Czy życie może nas zaskakiwać? Oczywiście, i to każdego dnia. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć, co będzie się działo, kiedy i gdzie oraz jak wpłynie nas nas i nasze dalsze losy. Życie ma swoje własne, czasami zupełnie niesprawiedliwe reguły według, których się toczy. Wszyskite plany układane na przszłość mogą runąć w jednej chwili, wszystkie marzenia mogą zostać zniszczone. Jednak niekiedy los może podesłać pod nasze nogi najpiękniejszy dar - miłość. Tak było i w moim przypadku. Po serii niepowodzeń zostałam obdarowana uczuciem, które sprawiło, że zaczęłam rozmumieć co to znaczy kochać, z całego serca, zaczłęłam doceniać każdą chwilę spędzoną z osobą, która stała mi się najbliższa, najukochańsza. Tak, więc czemu, czemu ten cholerny los musiał wywrócić moje życie do góry nogami. Kiedy już myślałam, że nic nie stanie mi na drodze do prawdziwego szczęścia.

4 komentarze:

  1. prolog mi się podoba, więcej ci powiedzieć nie mogę hehe. Mogłabyś dodać zdjęcia bohaterów i ich nazwiska bo za cholerę mi się nie chcę ich wizualizować. uu trudne słowo haha :D
    A i jeszcze się czepię werykikaccji obrazkowej komentarza. Możesz wyłączyć? Proooszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada sie swietne. Bede wpadac i czekam na 1 rozdzial. Zapraszam do mnie:
    real-life-sophie.blogspot.com

    alisononedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne jest . Ale mam dla ciebie małą rade , powinnas trochę popracować nad wyglądam bloga i bedzie idealnie ;D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze - koniecznie zamów bądź pobierz gdzieś jakiś szablon. Wygląd odpycha, nikomu nie będzie się chciało tu zostać.

    Treść - widzę, że szykuje się jakieś romansidło. Osobiście nie czytam takich rzeczy, zwyczajnie tego nie lubię. Ale cóż, obiecałam ocenić, więc muszę być obiektywna.
    A więc, jeśli ktoś lubi takie historie, prolog na pewno go zaciekawi. Piszesz swobodnie, lekko. Zdania budowane poprawnie, gdzieniegdzie trafiły się literówki, ale to nic.
    Zauważyłam jeden główny błąd, a mianowicie zdjęcia i charakterystyka bohaterów. To odbiera ludziom wyobraźnię, z góry narzucone jest jacy są bohaterzy. No ale trudno, stało się.
    Zabieram się za rozdział pierwszy.

    pozaczasem94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń