środa, 24 kwietnia 2013

1 Rozdział


Wszystko się zmienia

To był najgorszy dzień w moim życiu. Przynajmniej tak sądziłam. Samo południe. Po lekcjach poszłam do parku na naszą ulubioną ławkę. Umówiłam się tam z moim chłopakiem, miał mi coś ważnego powiedzieć. Nie sądziłam, że to odwróci moje życie do góry nogami. To a raczej te słowa „ to koniec kocham inną” rzucił te słowa jakby na wiatr, bo ja stałam jak słup soli, tak jeszcze przez następne 5 min.  Nie chciałam żadnych wyjaśnień. On ostatni raz mnie przytulił bez odwzajemnienia i odszedł. Gdy już się trochę otrząsnęłam, usiadłam na ławkę i zaczęłam płakać. Ludzie gapili się  na mnie, ale w tej chwili niewiele mnie to obchodziło. Siedziałam tam do wieczora. Chmury zaczeły stawać się coraz ciemniejsze. Zaczął padać deszcz. Więc wstałam i poszłam przed siebie. Na ulicy nie było nikogo prócz mnie i lecącego na mnie deszczu. Może to i lepiej, że padało przynajmniej nie było widać mojej zapłakanej twarzy. Czułam jakby ktoś wyrwał mi serce. Miałam ochotę przytulić kogo kogokolwiek, byle się czuć kochana. Byłam cała mokra. W końcu zatrzymał się jakiś samochód, nie zwracałam uwagi, szłam dalej. Ktoś do mnie podbiegł i wtedy coś we mnie pękło. Przytuliłam się do niego z całej siły. Nawet nie spojrzałam na jego twarz. Weszłam do samochodu. On Nawet słowem się nie odezwał. Nie przeszkadzało mi to milczenie, wpatrywałam się w drzewa, które tak szybko mijaliśmy. W tej chwili nic mnie nie obchodziło, ani to gdzie jadę i z kim, ani to, że moja babcia może się o mnie martwić. Po prostu zamknęłam oczy i zasnełam.
***
Rano obudziłam się w cudzym łóżku, kompletnie nie wiedziałam gdzie jestem. Wyszłam z pokoju i zeszłam schodami na dół, poszłam prosto do kuchni i zobaczyłam go…Wysoki brunet, miał twarz tak dziwnie znajomo , lecz nie mogłam skojarzyć kto to jest. Podszedł do mnie i się przedstawił.
-Hej jestem Louis Tomlinson
-Cześć –odpowiedziałam zakłopotana-jestem Lily.
-Siadaj. Czego się napijesz kawy, herbaty?
-kawy-rzuciłam lekceważąco, po chwili milczenia zapytałam się troszkę przestraszona-Co ja tutaj robię?
On podał mi kawę i usiadł obok mnie.
-Usnełaś, a ja nie miałem serca cię obudzić, więc zawiozłem cię do siebie. Spokojnie spałem na kanapie.
-Dzięki- rzuciłam lekceważąco- a teraz mógłbyś odwieść mnie do domu?
-Jasne, tylko się przebiorę.- uśmiechną się i pobiegł po swojego pokoju po ubrania. A ja siedziałam nieśmiało z kubkiem kawy w ręku.

                                 ------------------------------ 
Myślę, że się podobało:) Dopiero zaczynam,więc licze na wasze opinie :) 


19 komentarzy:

  1. Podobało się, fajny początek. Mogłabyś popracować nad wyglądem bloga, ale to nie jest najważniejsze. Eh dobra bo będzie że się czepiam ;) czekam na cd

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie piszesz :) Bardzo podoba mi się ten rozdział :D Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog i świetny rozdział. Wow, już poznała Louisa, ciekawe kiedy pozna resztę 1D ;) Czekam z niecierpliwościa na następny rozdział, masz talent ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://the-free-dream.blogspot.com/2013/04/rozdzia-trzeci.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. [SPAM] Chcesz poznać szczegółową opinię na temat swojego bloga? Wystarczy, że przeczytasz regulamin, zastosujesz się do niego i zostawisz u nas swoje zgłoszenie! :) http://plac-boju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny! jestem ciekawa rozwoju akcji :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne szkoda, że tylko jeden rozdział ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, ale czcionka w poście trochę daje po oczach. A ta w komentarzach jest za duża...
    www.albuspotteri.blog.pl
    (paulusia0001 z zapytaj)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super , choć nie interesuję się 1D .Mimo to super notka .Zapraszam do mnie http://volleyballinoureyes.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę fajne. :) Zwykle nudzą mnie opowiadania o miłości, ale Twój rozdzialik mi się podoba.
    Pozdrawiam i życzę weny. :)
    http://hp-zmierzch-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog się zapowiada :) pisaj ,pisaj :3
    Bd dodawać częściej rozdziały i bd super :D
    J'adore One direction :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Opowiadanie mi się podoba.
    Fabuła wydaje się być fajną.
    W przyszłości więcej można będzie sądzić.
    Może popracuj nad wyglądem? - to taka mała sugestia.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na razie to dobrze .
    Może by tak popracować z tłem i w ogóle ?
    Życzę powodzenia w dalszym pisaniu : )

    http://holidaylovezp.blogspot.com/
    Blog , zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko działo się jakby zbyt szybko. Za mało uczuć głównej bohaterki. Niby są opisy, jednak to nie to. Zdania budowane poprawnie, jednak brak im pewnej... hmmm... finezji(?) Trzeba nad tym popracować.
    Żeby było jasne - nie krytykuję Cię bo nie lubię tego gatunku i od wejścia nastawiłam się negatywnie.

    Co do opisów, podam Ci przykład, przerabiając kilka zdań Twojego tekstu (mam nadzieję, że się nie obrazisz, chodzi mi o pokazanie jak to może wyglądać jeśli trochę się popracuje ;))
    "Zaczął padać deszcz. Więc wstałam i poszłam przed siebie. Na ulicy nie było nikogo prócz mnie i lecącego na mnie deszczu. Może to i lepiej, że padało przynajmniej nie było widać mojej zapłakanej twarzy." - Siedząc, niemal nie zauważyłam, że zaczęło padać. Krople deszczu delikatnie muskały moje ciało, z każdą chwilą przybierając na sile. Ulewny deszcz zaczął stwarzać ból. Wstałam, idąc w nieznanym samej sobie kierunku, nie wiedząc, czy wciąż płaczę, czy to deszcz spływający po mej twarzy." - czy nie brzmi nieco lepiej? Zanim zaczniesz pisać rozdział, nakreśl sobie w myślach jego treść, i pomyśl, jaka muzyka do tego pasuje. Słuchając muzyki pisze się o wiele lepiej, to daje kopa ;)

    Pozdrawia, i życzę powodzenia w przyszłości. Mam nadzieję, że nie obrazisz się ze względu na krytykę. Jeśli ktoś lubi takie historie, naprawdę będzie mu się podobało Twoje opowiadanie. Gdyby były jakieś pytania, czy cokolwiek innego, pisz w zakładce SPAM na moim blogu ;) pozaczasem94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spoko nie obrażam się. Właśnie trzeba było mi takiego "kopa" dzięki:)

      Usuń
  15. Ciekawe, ciekawe :). Lecę czytać następny rozdział ^^
    Co do nagłówka. Czy tylko ja mam po prawej stronie biały pasek ?
    Troszeczkę mnie to denerwuje. Ale to tylko moje widzi misie :D
    Pozdrawiam i życzę weny twórczej
    Zapraszam do mnie: opowiadanka-spod-ciemnej-gwiazdy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo, że nie lubię 1D to rozdział całkiem fajny. Jedyne czego mogłabym się przyczepić to to, że wszystko dzieje się bardzo szybko. Ja akurat lubię trochę dłuższy wstęp do historii, ale z tego co wiem to tylko ja tak mam, więc się nie martw ;p
    Pozdrawiam
    http://wojna-elfow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ! co ty robisz ,że masz tyle komentarzy ?! o.o rozdział świetny , intrygujący i tajemniczy ... Lubię to xd ;p ! pisz pisz ;)

    OdpowiedzUsuń